sâmbătă, 14 mai 2011

Beyonce mandra ca Statuia Libertatii pe coperta noului album!


Desi videoclipul primului single de pe noul album, "Run The World (Girls)", tot intarzie sa apara, Beyonce a vorbit pentru Billboard despre noul album si a prezentat prima coperta oficiala.

Asa ca am aflat si noi ca noul ei album se numeste, oarecum neinspirat din punctul nostru de vedere, "4". De ce neinspirat? Pai pentru ca Britney Spears si-a numit albumul "3" si a fost cea mai mare nereusita a ei. De ce spune Beyonce ca a ales cifra 4 pentru a fi numele albumului? Pentru ca "toti avem numere speciale in viata noastra, iar patru este numarul meu special. Este ziua in care m-am nascut. Este ziua de nastere a mamei mele si a multor prieteni si pe 4 Aprilie m-am casatorit cu Jay Z". In acest context nu putem spera decat ca "4" va fi un succes.

Beyonce a vorbit si despre motivul pentru care a inregistrat initial peste 60 de piese pentru noul album. Artista a spus ca a fost inspirata de Fela Kuti, cu care a si lucrat pentru cateva saptamani, iar de la el a invatat ca trebuie sa-si lase spiritul artistic liber. "Totodata, m-a inspirat muzica R&B din anii '98, trupe precum Earth, Wind & Fire, DeBarge, Lionel Richie, Teena Marie… Am ascultat mult Jackson 5 si New Edition, dar si Adele, Florence + the Machine si Prince,” a mai spus Beyonce.

Tot din Billboard am aflat si ca Beyonce va juca in remake-ul regizat de Clint Eastwood, "A Star Is Born", dar si ca l-a concediat pe tatal ei din functia de manager nu pentru ca ar fi avut vreo problema cu el, ci pentru simplu fapt ca a considerat ca e momentul sa-si impuna propriile idei.

Ce crezi despre noul album al lui Beyonce? Are vreo sansa sa intre direct in top 3 atunci cand va fi lansat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu